2011. június 3., péntek

Stop !!!!!!! Tedd a hüllő nem ő Napló

Stop !!!!!!! Tedd a hüllő nem tud kapcsolatba lépni velem:
Helló
Hívtam nemrég egy hüllő Cottbus állomás az életben. És szeretném röviden elmagyarázni az aggályaimat.
Ha Ön egy hüllő / ien vagy Amphieb saját, és már nem törődnek velük, vagy akar, amit valaha okból (munka, mozgás, stb.) Aztán, hogy ezt egyszerűen nem elfogadható. Egyszerűen iratkozzon fel velem, és veszek a hüllő / Amphieben. És akkor, ha lehetséges, tapasztalt gazdasági továbbra is biztosítani állataik továbbra is élni a nagy élet és a fajok. Természetesen akkor is számoljon el, ha találnak egy hüllő vagy egyéb körülmények. Vagy, ha megkérdik, hogy hüllők vagy kétéltűek. Az én hüllők állomás található Cottbus, .. kap az állatok is ab.Ach, és én nem harap:), és azt is, hogy állításokat bárkinek. Mint mondtam, hadd tudjam meg.

És egy másik új ízeket a személyem. Én vagyok képzett és tartsa magát Zootierpfleger vers 7 évig. A hüllők és kétéltűek már privat.Daher széles körű tapasztalataira kezelése és vezetése hüllők / kétéltűek

www.reptilienstation-cottbus.eu

Hüllők állomás Cottbus
M. Kucher

Saját kapcsolat:

E-mail: kucher@reptilienstation-cottbus.eu
Tel (D2): 0173/1684994
Ár: VB